4-important-digital-marketing-channels-for-beginners
מערכת המגזין

מערכת המגזין

על תפקידו של מנהל מדיה חברתית

היום בכל עסק בעולם אפילו הקטן ביותר מנהל מדיה חברתית הכרחי לצורך שיווק נכון ומועיל.
לפני שנים, היינו נעזרים לשיווק בעיתונים, שלטי חוצות, פליירים בתיבות הדואר ועוד…
לא רק שבעלי העסקים נאלצו לשלם על הפלטפורמות האלה הרבה מאוד כסף, זמן שהיה מתבזבז,  בעיקר לא היה בהן מיקוד.
בשנים האחרונות, קמו פלטפורמות חדשות שבהם השיווק העיסקי תורם הרבה יותר, נגיש וזול בהרבה, אם יודעים לעשות את זה כמו שצריך.
בפייסבוק יש יותר משני מיליארדי חברים ומתוכם מעל 800 מיליון פעילים בתדירות יומית.
באינסטגרם ב 2019 קיימים מעל ביליון משתמשים פעילים מכל העולם ובישראל מעל 3,500,000.
ישנם עוד מספר רשתות חברתיות כמו: לינקדאין, טוויטר, יוטיוב ופינטרסט.

אז אנחנו יודעים שקיימות הפלטפורמות האלה אך בשביל לעשות אותן מועילות באמת, כל אחד לצורכיו, אנחנו צריכים להתמקצע בהן.

אתן לכם דוגמא:
בעל עסק, נניח של חנות פרחים, נקרא לו ניצן, לצורך העיניין, מעוניין לעשות שיווק ברשתות החברתיות. 
כל רשת חברתית פונה לקהל אחר (או למספר סוגים של קהלים), לכן מנהל המדיה ייצטרך לפענח באיזו רשת כדאי להשתמש ומתי?

ובכלל לפני שאנחנו נגשים לפלטפורמות עצמן נצטרך לעשות תחקיר מעמיק על העסק.
מה המטרות של העסק?
מי קהל היעד של העסק?
מהו ערך המוסף של העסק?
ועוד הרבה תשובות שנצטרך לקבל כדי להטיב לעסק עם פלטפורמות השיווק המצויינות האלה.

אז להיות מנהל מדיה זו עבודת תחקיר מעמיקה, מאתגרת ביותר לחסכון כספי ויצירת הלידים המדוייקים ביותר.

אחד המקצועות המעניינים והנדרשים בתחום.

אהבתם? מוזמנים לשתף ולהגיב!

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email